Доставка і оплата
Варіанти доставки товару:
Доставка по всій Україні через службу доставки "Нова пошта" (найшвидший спосіб)
Доставка по всій Україні через службу доставки "Укрпошта"
Доставка на таксі по Києву
Самовивіз
Терміни доставки замовлення залежать від наявності товарів на складі та віддаленості вашого регіону. Якщо в момент оформлення замовлення всі вибрані вами товари є в наявності, ми доставимо замовлення протягом 1 – 3 днів, залежно від віддаленості вашого регіону. Якщо товар, що замовляється, відсутній на складі, то термін доставки замовлення може змінитися. Але ми намагаємося доставляти замовлення клієнтам якнайшвидше, і 90% замовлень клієнтів доставляються протягом перших 2 днів. У випадку, якщо частина товарів з Вашого замовлення відсутня на складі, то ми відправимо всі товари, а потім за наш рахунок надішлемо Вам частину замовлення, що залишилася, після появи його в наявності.
Способи оплати:
Оплата при отриманні (накладений платіж)
Онлайн-оплата карткою (передплата)
Оплата через Apple Pay / Google Pay
Готівковий розрахунок при самовивезенні
Платіжні реквізити:
ФОП Адаменко В.М
Рахунок отримувача:
UA393052990000026008006234002
КОД ЄДРПОУ: 3434204135
Призначення платежу - ваш ПІБ і номер заказу
1. Оформлення Замовлення
Для оформлення Замовлення необхідно вказати фактичні контактні координати Клієнта в Інтернет-магазині або за телефоном.
Продавець не несе відповідальності за інформацію, що надається Клієнтом при оформленні замовлення.
Замовлення Клієнта може бути оформлене в Інтернет-магазині або за телефоном.
Після оформлення Замовлення Клієнту надається інформація про очікувану дату передачі Товару Клієнту.
Якщо Клієнтом оформлений Замовлення на Товар у кількості більшій, ніж є у наявності у Продавця, Продавець інформує Клієнта за допомогою направлення повідомлення електронною поштою або по телефону, вказаному Клієнтом при реєстрації, про те, коли буде недостатня кількість Товару. Клієнт має право погодитися прийняти Товар у кількості, що є у Продавця, або анулювати цю позицію Товару із Замовлення. У разі неотримання відповіді Клієнта протягом 3 днів після повідомлення, Продавець залишає за собою право анулювати це замовлення.
Товар представлений у каталозі через фото-зразки та текстовий опис, що є власністю Інтернет-магазину.
Представлені фото-зразки містять один і більше видів товару певного найменування та текстову інформацію: опис, характеристики, розміри, вартість за одиницю продукції, мають відомості про основні споживчі властивості товару
Деякі Товари можуть відрізнятись від представлених на фотографії, а саме відтінок, малюнок на корпусі обладнання, колір корпусу розмір тощо. У разі виникнення у Клієнта питань щодо властивостей та характеристик Товару перед оформленням Замовлення, Клієнт повинен звернутися до Продавця.
2. Загальні положення
*Інтернет-магазин – сайт, що має адресу в мережі Інтернет.
*Товар - продукція, представлена до продажу в інтернет-магазині.
*Клієнт – фізична або юридична особа, яка розмістила замовлення.
*Замовлення – оформлений належним чином запит Клієнта для придбання Товару.
*Транспортна компанія – третя особа, яка надає послуги з доставки Товарів Клієнтам:
Угода укладається між Покупцем та Інтернет-магазином в особі менеджера сайту в момент оформлення замовлення.
При оформленні замовлення Покупець погоджується з умовами, що обумовлені Угодою. Акцептом цього договору покупцем є розміщення замовлення через сайт Інтернет магазину або запис розмови під час дзвінка та реєстрації замовлення.
Здійснити покупку в Інтернет-магазині може будь-яка фізична або юридична особа, здатна прийняти та сплатити товар.
Продавець залишає за собою право вносити зміни до цих Умов, у зв'язку з чим Клієнт зобов'язується регулярно відстежувати зміни в Умовах.